الموضوع: حقيقة الميجان
قديم 11-02-2009, 11:08 AM
الصورة الرمزية tronky
tronky tronky غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس كمبيوتر
التخصص العملى: مهندس كمبيوتر
هواياتي: السيارات - كرة القدم - التصوير - الكنولوجيا

tronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حقيقة الميجان

السلام عليكم

أولاً مش معنى أن حد يعرض المساعدة على شخص ما أن الشخص ده ضعيف......أو ميعرفش ياخد حقه.....لأ ملهاش علاقة خالص.

يعنى مثلاً انا ممكن يكون عندى علاقات فى التوكيل تساعد أن أحنا نوصل لحل نهائي لمشكلة ما.......فى حين أن أنت ممكن تروح عادى وتحاول تحل المشكلة مرة و أتنين وتلاتة و متتحلش غير بعد فترة كبيرة و بعد خناقات و زعيق........يعنى فى الأخر هتوصل للى أنت عاوزه بس بأختلاف الأسلوب أو الطريقة + الفترة اللى هتتحل فيها مشكلتك.
عمر ماكان معنى المساعدة فى العادى أنى بقلل من شأن اللى بساعده أبداً.........و أعتقد أن الهدف من المنتدى هو مساعدة الأعضاء لبعض......بالمعلومة أو الخبرة أو الرأى أو أو أو....................و لا أنا غلطان ؟؟؟ptmnlo123per144