الموضوع: مشروع
قديم 24-07-2010, 09:23 AM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشروع

بصراحة دلوقتى فيه رأيين :-
الأول بيقول أنك تجيب عربية حديثة وفيها كماليتها وسعرها رخيص تمشى بيها لحد متزهق وتكون سريعة نسبيا زى الفيرنا.
الرأى التانى أنك تجيب عربية قديمة بسعر رخيص زى الشارك وتعدل فيها براحتك, وأنا مع الرأى ده بس لو أنت عندك وقت فراغ وبتحب العربيات بجد غير كده خليك فى الرأى الأولانى.
ولو أنت شاب ومعندكش أسره خليك فى الشارك, هتملى وقت فراغك وهتبقى عربيتك اللى بتحبها بجد وممكن تعدل فيها زى ماأنت عايز, ده غير أنك هتزهق من الفيرنا أو العربيات اللى زيها بعد فترة,والعربيات دى مفيهاش حاجة مميزة (فى منها كتييييييير)

بس بلاش من السرعة والجرى والكلام ده, رحم الله أمرء عرف قدر نفسه, والسواقة مالهاش كبير, ولو عايز تجرى وتغرز يبقى بقواعد ومتزنقش على حد أو تدايقه أبداااااا, متتسببش فى حادثة لأنسان مالوش ذنب فى حاجة غير أنه كان ماشى فى طريقك.
بعيدا عن دور الواعظ.
فى الأخر القرار قرارك دى عربيتك مش عربيتى أو عربية المنتدى, ربنا يوفقك لما فيه الخير.
.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.