الموضوع: أدب الرحلات
قديم 24-07-2010, 01:43 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أدب الرحلات

والله انت فئرى ياكروزير اهو انا رحت الصحراء والعربية غرزت والعمال والغفر جم جرى ايه ياباشا فقلت العربية غرزت ولايهمك ياباشا وجريـو عليا وطبعا اللى ايده فيها شحم واللى ايده فيها تراب واللى فيها جاز واللى فيها طينة وهيلا هوووووووووووب لحد م طلعت وطبعا بقت روشة بالالوان كلها اشى جاز واشى زيت واشى طينة واشى تراب وبقت كلها مطبعة صوابع ولا اللى دابح خروف وطبع بايده عليها واول م دخلت شارعنا وجيت تحت البيت البواب شافنى لقيته وشه (وجهه) امتقع وامتعض وانبعج وجميع التعبيرات اللى فى العالم وقااااااااال
ياباشا انا قررت اخد اجازة لمده 8 شهور فى البلد وقلت له وبعد كده فقال مش جاى تانى
وضحكنا وقال هغسلها الك الصبح