الموضوع: مشروع
قديم 22-07-2010, 03:22 AM
الصورة الرمزية medo akef
medo akef medo akef غير متواجد حالياً

medo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to behold
افتراضي رد: مشروع

حضرتك هتجيب عربيه زي الي انت اتعلمتها و هي البي ام شارك و تسقط لها زي ما انت عاوز بقا لو عاوز تسقط موتور الM3 بس ده مكلف شويه ناس تقول ب18 و ناس تقول ب30 بس دا هيتعبك شويه في انك هتعمل شدادات و هتبقا عند السمكري كتير بس ممكن تسقط موتور 2.0 ولا 2.5 و هيقوم بالواجب معاك اوي بس حاول تجيب موتور بعفشه كامله معاه عشان متتبهدلشي في انك تشتري موتور لوحده و عفشه لوحدها
و انظ انك فاهم ان دي عربيه رياضيه بحت يعني لا في لا راحه ولا رفهاهيه ولا توفير وقود خالص
و الحقيقه انا متفق مع الاخ corsair حضرتك لو جديد في الموضوع مش هيمفعك الكلام ده الص و هتكره العربيات بسببه و كفانا الشر هيجبوك من علي شجره لو عملت العربيه الي انا قلت لك عليها دي
انتعلم و احترف و لما تحس انك فعلا سواق و العربيه هي الي بتعجزك في شد المكن فكر في التعديل و عموما الفارنا طياره لوحدها اصلا

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ