قديم 16-07-2010, 02:07 PM
SHERIF MARLBORO SHERIF MARLBORO غير متواجد حالياً
من انا؟: /طالب!/سائق
التخصص العملى: علوم الحاسب الالى و نظم المعلومات
هواياتي: الكمبيوتر التأمل حب الجمال

SHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هاطق خلاص ونفسى اركب ميكروباص

على فكرة انا حاسس انكم مش بتعروف تتعاملة مع الناس دى صح و بصراحة بقى انا خنأتى كلها بتيجى من الملاكى الغير ملاكى غالبا بيكون استاذ سواقة بصراحة (وجهة نظرى) ان كان فيه جزء غبى زى اى شىء فى الدنيا لكن بتع النقل و الميكروباص لو فهمتهم هترتاح فى الصريق
و بتوع المشاريع احفظ اماكن مواقفهم و خد شمال الطريق و الكبارى و الانفاق ابعد على اليمين خالص يعنى متمشيش وراهم فى اى حال من الاحوال و بتوع مشاريع المناطق الشعبية غير المناطقة التانيه يعنى فيه طبقه سواقين مترجزه فى المناطق العشوائية و الشعبية اوى دول بيبقوا معنهمش خلفية بالدنيا أنام السواقين اللى بيركبوا عربيات نضيفه 90% كويس بس متمشيش وراه برده