قديم 15-07-2010, 04:49 PM
خالد دبي خالد دبي غير متواجد حالياً
من انا؟: خالد
التخصص العملى: استشارات ماليه
هواياتي: العربيات والدرجات الناريه

خالد دبي has a spectacular aura aboutخالد دبي has a spectacular aura aboutخالد دبي has a spectacular aura about
افتراضي رد: براءة تويوتا من التسارع الغير مقصود

كلام حظرتك ميل ولذيذ وعلى عيني وراسي ولكن ؟ ولكن دي حط تحتها الف مليون خط تويوتا من وجهه نظري مستهبله العالم هتقولي ازاي ياعبقري هقولك رأيي المتواضع انا هدفع مثلا 165000 الف في تويوتا كورولا واخش في الصاون بتاعها الاقي البلاستيك ده والتجهيزات دي المفروض اني استفرغ فيه ولا ايه واعى حد يقولي ان صالونها انيق والله ازعل منه صالون يسد النفس وحاجه تقرف ولا ذوق ولا فيها ريحه الاناقه وسعر غالي وبودي خفيف ومفيهاش غير ماتور واخيرا طلع فيه عيوب كمان يعنيي مش عاوز اقول كلمه عيب وصدقوني انا مش جاهل عربيات انا مايطلق عليه مجنون مواتير وعربيات وربكتها عربيتا حقيره تديها بنزيين ع الاخر ومفيش بتكح تراب واسمحولي المعايير في مصر ولا حاجه بجد جربوها ف الخليج مع ان مواتيرها اقوى وياجماعه الالماني مجرم حرب م الاخر اركب حمار الماني الياباني خلاص بقى بيعتمد على سمعته في الثمانينات ومش لاقي غيرنا يبيعله الترماي تصدقوا ان الكوري بقي اشيك م الياباني ؟ ونصيحه اخويه اللي عاوز عربيه ياخد الماني وخصوصا فولكس واجن ياجماعه دي شركه وهم وهم وهم عن تجربه انا في دبي وركبت مرسيدس وركبت امريكي الفولكس واجن شركه محترمه هيا مش مرسيدس لكن في نفس الجوده واخر اسف على التطويل