قديم 07-02-2009, 10:28 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تحقيقات جريده الأهرام فى سجن مخالفين قانون المرور(ارجو المشاركه من الجميع للتصدى للأهانه)

انا مش عارف بكتب ليه بس بجد انا زهقت من اللى بيحصل ده .... لأنى شايف انه ظلم و افتراء ..... و فى رأيي ان اللى ماشى معاكس طبعا غلطان بس ممكن ادفعه غرامه كبيره طالما داخل المدن و فى الشوارع الصغيره و العاديه اللى المعاكس فيها مش بيعرض حياه الناس للخطر و افرض السجن و الحجز على اللى ماشى فى الطرق السريعه سواء داخل او خارج المدن ...... لكن اللى بيحصل انهم بيسيبوا الناس تبرطع فى الطرق السريعه و تمشى غلط و تعرض حياه الناس للخطر و للموت

اوجزت فانجزت يا شريف باشا
هو دا المفروض يحصل
انما اللي بيحصل دلوقتي دا عباره عن كمين بمعني الكلمه علشان يوقعوا الناس في الغلط
المفروض يطلعوا علي الطرق السريعه و الميادين العامه
يحطوا لوحات ارشاديه تبين الشوارع المسموح و اللي مش مسموح المرور فيها
انما شغل العصابات دا ما ينفعش.
هما يطبقوا القانون صح و يلتزموا باللافتات الارشاديه اللي تبين اتجاه الشارع
بعد كده يعملوا حبس و غرامه و كل اللي عاوزينه
انا مش معترض علي الحبس
لان كل الناس معاها و بتعرف تتصرف في الفلوس
انما كون ان الواحد يتحبس حيفكر ميت مره
لما يشوف يافطه ممنوع و برضه يمشي مخالف

حـازم خـضـر