قديم 13-07-2010, 03:26 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل اشترى كيا سيراتو 2010 !

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة compuworld مشاهدة المشاركة

إذا كان أهم حاجة فى العربية هى العفشة، هى التى تحس بها بمتعة القيادة بل ورفاهيتها، عفشة اليابانى وإعتماديته معروفة، وكلامى عن لانسر مش غلط أبدا لأنها أثبتت مع الزمن كفائتها وقوة تحملها وكل اللى بيعيب فيها بيعيب على شكلها والذى أراه شخصيا شكل جميل وجذاب إلى الآن وخصوصا والعربية جديدة ومش متهانة وبيليق فيها اللعب والترويش ولها إكسسورارات كثيرة جدا فى السوق وعربية معمرة وقطع غيارها متوفرة جدأ وبأسعار مناسبة.

أنا كنت من كام شهر محتار لحد ما جبت الانسر 1600 أوتوماتيك وأنا الآن أحبها وأشعر بأنها عربية محترمة فعلا وأن إختيارى كان صحيحا وفى محله وإن كان على شوية كماليات يا سيدى أقدر أحط أى كماليان أنا عايزها يعنى مثلا أقدر أركب لها جنوط سبور مقاس 16 وسبويلرو باركنج سنسور ...... ألخ .

عموما هى كلها وجهات نظرا ولولا إختلاف الآراء لبارت السلع.

أنا أعمل مهندس أجهزة وتحكم بمحطة توليد كهرباء شمال القاهرة وعندنا وحدات توليد غازية إنتاج شركة ميتسوبيشى اليابانية ووحدة توليد بخارية إنتاج شركة هيتاشى اليابانية وكل الحكاية إنى شفت اليابانيين وكيف يعملون ومدى دقتهم وإحترمت فعلا شغلهم، ومش معنى كده إن الكورى وحش ولكنى شخصيا بفضل اليابانى علشان اللى شفته بعينى.
كلامك منطقى ياباشمهندس وربنا يباركلك فى اللانسر