قديم 09-07-2010, 02:39 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: دعوة عامة و(مجانية) لحضور عيد ميلاد مصر موتورز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MANDO09 مشاهدة المشاركة

انا عندى فكرة ان شاء الله تعجبكم يا جماعة انا عن نفسى طبقتها وهى كرت ID نعلقه علشان نعرف بعض وفى المرفقات لو حد عايز يعمل زيه
والله انا فكرت فى الفكرة دى بس بشكل فردى يعنى كنت ناوى اروح لحد بتاع كومبيوتر يكتبلى اسمى على الموقع خالد خليفة كل اسم على ورقة لوحده بحجم كبيرواعمل كام نسخة والزق كلمة خالد خليفة على كل انحاء العربية زى بتوع مجلس الشعب كده بحيث كل اللى داخل يعرف ان ده خالد خليفة وبالتالى تبقى فرصة للى بيحبونى من خلال كتاباتى يتعرفو بيا واللى مش بيحبونى يتلمو عليا ويدغدغونى انا والعربية و بكده اكون عرفت اكبر عدد من الاعضاء ومدى شعبيتى بينهم يعنى لو اللى بيضربونى اكتر من اللى بيحوشو عنى يبقى انا راجل شبه محبوب فى المنتدى
ولو العكس يبقى هرشح نفسى للرئاسة ( رئاسة الجمهورية طبعا لان الموقع له اصحابه)
واهو يبقى استفتاء بالمرة