قديم 04-02-2009, 04:44 PM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بتحب انهى مدرسة فى صناعة السيارات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam ram مشاهدة المشاركة

خلصنا من الشيبسي دخلنا في الموبايلات ... و على الحظ طلع تخصص بوب ...

بس صحيح يا بوب ... انا اسمع ان الموبايل الكاتيل بيلقط شبكه لأن الشبكه الكاتيل .... مش علشان العده كويسه .... صحيح الكلام ده
سامح باشا انا تخصصى شبكات الكمبيوتر مش الموبايلات على فكرهptmnlo123per156
ده اولا
ثانيا حقيقى وعن تجربه اقوى موبايلات تلقط شبكه هى الموبايلات الالكاتيل موضوع عشان الشبكه الكاتيل دى مقدرش افتى فيها لانها مش تخصصى ptmnlo123per1115
انما من ناحيه الكمبيوتر والشبكات فمحدش بيفهم فى الكمبيوتر يقدر ينكر البصمه الرهيبه اللى الراوترات الالكاتيل(speed touch) فى مجال النت واالشبكات والنت والشبكات دى معتمده على حاجات كتير وسيرفرات وبرضه منظومه السنترال الداخليه مش عارف هى كلها الكاتيل ولا لا انما اللى متأكد منه ان السيرفرات اللى موجوده مش الكاتيل ولا سيرفرات الشركات الكاتيل
يبقى كفائه منتجات الشركه مش عشان الاجهزه المصدره للاشاره الكاتيل معتقدش ان الكلام ده صحptmnlo123per1127
اخوك بوب الجامدptmnlo123per181

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس