قديم 01-07-2010, 05:14 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية رايكو ياشباب هعمل ستاير كبس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة iprahim_refaat مشاهدة المشاركة

الصراحه الستاير الكبس دي انا مش عارفها وبالنسبه للفاميه الامامي انا لا انصح بيه نهائيا عشان المرور عن تجربه سابقه واضريت اشيله في اللجنه وخلي شكل العربيه زباله لحد مشيلته كله
بس ده ظابط غتيت اوى انا مرة كنت راكب ميكروباس وهو نازل من كوبرى 15 مايووقفه وواضح انه كان عارفه او مستنيه وفوجئت بيه بيقول له هات الرخص وبعد م شاف الرخص فوجئت بيه بيقول له اخلع النمر دى وفهمت انها مسروقة فقال السواق دى ملحومة وفوجئت بالظابط قال له اخلع الاكسدام والسواق قعد يخلع الاكسدام بس طلع جدع راح منزلنا من العربية وقال انا اسف العربية مقبوض عليها وراح موقف ميكروباس تانى و قال للسواق هات اجرة الناس دى من هنا للتحرير وراح دافعها للسواق اللى ركبنا معاه