قديم 28-06-2010, 01:19 PM
الصورة الرمزية johnny161094
johnny161094 johnny161094 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بكلية اداب جامعة عين شمس
هواياتي: القراءة و كورة القدم و قيادة السيارات

johnny161094 has a spectacular aura aboutjohnny161094 has a spectacular aura aboutjohnny161094 has a spectacular aura about
افتراضي فضفضه و محتاج حد يرد عليا (الاستاذ محمد ابيزا)

اهلا بيكم و ياريت تقبلوني معاكم في المنتدي الرائع دة
دي اول مرة اشترك في منتدي وعاوز مساعدة الخبراء
يا استاذ محمد ابيزا انا بعشق حاجة اسمع ابيزا شكلا و موضوعا و كان ليا كذا استفسار عنها عشان انا نفسي اشتريها عاوز اعرف كل حاجة فيها يعني مثلا انا بهتم جدا بالحاجة الي معايا و مدام بتريحني هديها كل الي معايا عاوز بس اعرف هي 1000سي سي حلوة يعني ممكن اسافر بيها مطروح و انا مشغل التكيف و ماشي علي 120 مثلا و لا دة يبقي قرص علي العربية ؟؟
و بعدان انا مع حبي الكبير لي شكلها بس خوفوني منها انها مع الشباب دايما و عشان تشتري وحدة لازم يكون حلاتها خربانة !!!
انا ممكن استحمل اي حاجة غير انا الشاسية و العفشة و الماتور يكونو خربانين عشان انا معنديش اي خبرة فيهم اما بقي لو مثلا جنوط تتغير طنابير تيل فرامل علبة دركسيون كهربه اسبراتير موبينة اي حاجة تانية استحملها
و عاوز اعرف ثبابتها قد اية اقصي سرعة ليها و كيفيه صيانتها و الحفاظ عليها و تاخد مني مصارف ايه شهريا انا ممكن اخصصلها 250ج شهريا مش اكتر من كده لاني لسه مبشتغلش :]
و عاوز اعرف سعرها يكون كام دلوقتي و تكيفها حلو ولا طبعا فيها سنتر و زجاج كهرباء و لو مفهاش باور اركبه مفيس مشكله انا اسف علي الاطالة بجد بس انا هتجنن عشان بموت فيها و كل الحاجات دي مخوفاني و بيعقدوني منها و انا بحترمها جدا فياريت تجاوبني بسراحة اسف مرة اخري

التعديل الأخير تم بواسطة hazem_khidr ; 28-06-2010 الساعة 03:16 PM