قديم 29-01-2009, 05:26 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لن أذهب الى اليابان مرة أخرى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aif مشاهدة المشاركة

نظام يغيظ
التزام ينقط
ايجابية تقرف
نجاح يجيب شلل أطفال
تقدم يحرق الدم
.....
آل القطر يقف في مكان الركاب آل ..... أمال مين اللي يجري ورا القطر 20 متر وهو شايل الشنط وجارر وراه مراته وعياله .... ومين اللي يمسك الباب عشان ما يقفلش على رقاب الناس ... ومين اللي ياخد الشاي ... ومين يقولك كل سنة وانت طيب يا بيه
طيب لو زي ما هما بيحكو في اليابان .... كان الناس اكيد ركبو القطر من غير ما يحمدو ربنا انهم ركبو بدون خسائر في الارواح والممتلكات المادية والمعنوية ..... شفتو بقا ان الحياة عندنا بتجبر الناس علي ذكر الله و شكره انهم لسه احياء بعد كل تجربة حياتية ..... ده طبعا مقصود من الحكومة الرشيدة (رشيدة .... صاحبة بكار ) عشان الناس لا تغفل عن حمد الله وشكره

مافيش احسن من البالوظة اللي احنا عايشين فيها ....
انا بصراحة باحب البالوظة ....
بأموت في البالوظة .....

آل نظام آل .... انا عارف بيجيبو الأسامي دي منين ptmnlo123per195
لا بجد مش قادر امسك نفسي يا احمد باشا من الضحك
عليك قفشات تجنن
داانت بتحكي و انا بقرأ كاني شايف العيله بالشنط بالحلل بتاعهم كمانptmnlo123per160

حـازم خـضـر