قديم 10-06-2010, 07:02 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أرجو الرد للأهمية القصوى

معظم الشركات اللى بتعلن وتقولب لشركات بترول كدابين ومن الاخر شركات البترول مش بتستخدم الانواع دى من العربيات مطلقا من اساسة وانا شغال فى شركة بترول محدش بيأجر الانواع دى مطلقا وشكرا
بص من غير زعل السوق هنا فى معظم المجالات مبهم ومش شفاف ولا يتسم بالواضح على مستوى الشركات الكبرى محل بقى يا باشا الناس اللى بتعمل اعلانات فى الوسيط والاهرام الخ شوية ناس لو مؤخذة مالهمش الا لفظ واحد يادوب يليق بهم انا اسف مش اقصد اضقيك بس تفتح على نفسك بوابة جهنم مع المرتزقة دول وبالتالى اتعلم فى حاجة مفيش فيها خطورة دى عربية يعنى الوف الجنيهات لو كنت مكانك لنسيت الموضوع وكبرت دماغى انا عرفت ناس حاولت تشتغل فى المجال دة ولما عرفت الحقيقة ازاى ومفيش فية ذمة انسحبت منة وشكرا لك