قديم 10-06-2010, 01:18 PM
bedos bedos غير متواجد حالياً

bedos has a spectacular aura aboutbedos has a spectacular aura aboutbedos has a spectacular aura about
افتراضي رد: ماهى اسوء انجح عربية فى مصر

انا اعتبر جميع العربيات في مصر سيئة ولو مش سيئة فا الطرق وظروف المرور وغيره تجعل من العربيه سيئة وتجعل من استهلاك عفشتها وموترها اسرع
انا جربت سيارات كثيرة في الخارج مقل النترا مثلاً حوال تشوف الفرق بين النترا الخليجي واللي هنا فرق شااااااااسع بحث اني راكب عربيه تنيه فرق في كل حاجة من وحدات الكمبوتر اللي فيها للمرايات اللي في الجنب اكبر والفوانيس اكبر يعني لو معاك خليجي واتسكر متفكرش تشتري واحد من هنا

انا معايا هنا لانوس واشتريتها بالصدفه او يعني مكنتش اعرف حاجة عنها إلا يوم ما اشتريتها يعني مكنتش حاططها في دماغي ومع ذلك انا شايف انها عربيه مش وحشه ابدأ عامله معايا الحمد لله 20 الف كيلو والحمد لله زي الفل وثبات تمام في حالة تركيب جنوط لغايط 160 وشايف اقوى ميزه فيها قطع غيار ارخص من 128 وسعر بيع ممتاز .. بتمشي 80 - 90 - 92 مبتقولش لا
مبتحكش في مطل إلا لو 5 - 6 راكبين العربيه

الفيرنا عربيه قويه وسريعه جداً وشكلها حلو ( ودي اهم نقطه يركز عليها السوق المصري ) بحس انها ضيقه من جوا وواطيه شويا مش مناسبه لظروف الشوارع عندنا واعتقد قطع غياراه متوسطه ..