قديم 27-01-2009, 10:49 PM
محمد_فراج محمد_فراج غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد فراج
التخصص العملى: مجال البصريات
هواياتي: سباحه وسيارات

محمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these parts
افتراضي رد: الحمد لله-لوح خشب وقع علي سقف الفيرنا-نصايحكم

بسم الله الرحمن الرحيم احنا نقول اولا الحمد لله وانا متأكد انك حامد ربنا وشاكر فضله انها جت ف حديد انا كنت عايز افرجك على عربيتى انا عايز ادخلها فرن واسمكر بس السمكريه وبتوع الرش بيعملوا عليا شغل فأنا كبرت دماغى وناوى مرشش ولا اعمل حاجه بس انا عندى الاكصدام والرفريين الاماميين يترشوا وسمكره خفيفه والمهم سمعت انها هتتكلف حوالى 1000 جنيه من السمكرى واللى بيرش بس مش دى المشكله المشكله ان العربيه ف شهر السماح بس سيبك منى لو عايز نصيحتى اقولك تعمل ايه .
اولا:روح لسروجى بيفهم خليه ياخد المقاسات كلها واتفق معاه انه يركب الفرش زى الاول بالضبط مع انك مش هتعرف تاخد منهم لا حق ولا باطل بما ان الناس الحلوه دى حذرتك من الشركات الحلوه ورشهم الحلو وبعدين تروح لسمكرى بيفهم يخلصلك السقف وتحاول على قد ما تقدر تعملها على البارد تقوله كده ولما تخلص سمكره خالص ومتنساش الشنطه .
حاول معها بالكمبوند والتلميع وربنا يسهل وتتلمع معاك بدل موضوع رش السقف اقولك تجنبه تماما ولو مقدرتش تلمع ممكن تفيم السقف اسود
لو انت عايز العربيه كلاسيك يبقى تسيبها على الله وتروح لواحد بيفهم وتتفق معاه انه يرش السقف نفس اللون السقف بس مش العربيه كلها وتبقى تطمننا عملت ايه