قديم 06-06-2010, 12:12 AM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حد يقولي اعمل ايه؟؟بجد محتار وخايف

بص زى ما قال الاخ المحترم خالد اعز الناس عربية محترمة لا غبار عليها ممتازة لكن المشكله هى ندرة العربية وعدم تحقيق ارقام مبيعات ربما تتعدى اليد الواحدة خلال سنة انت متخيل وبالتالى الوكيل مش ممكن يكون مش بيحقق مبيعات مقبوله ويجيب قطع غيار متوفرة فى المخازن اشك فى ذلك وربما لو حدث اى شىء لا قدر الله بسيط تنتظر قطع غيار تافة وبسيطة لغاية ما يتعمل طلب بها يعنى مش مساله غالية بس ربما نادرة او غير متوفرة وبالتالى انت عندك تجربة بسيطة تروح لمركز الخدمة او تتصل بهم وتطلب منهم فوانيس امامية مثلا واكصدام خلفى وبعض قطع الغيار وشوف حيرد يقول لك بكم وان كانت موجودة اساسا ولاه مش موجودة بس ادى انطباع انك حتشترى بسرعة وحتعرف الحقيقة وقتها
طبعا سيارة جميله لكن ليس لعيب فيها انما السوق والوكيل كمان كسلان جدا ومش بيحقق اى مبيعات لدرجة انى لو كنت المصنع الام كنت حاسبتة وسحبت منة الوكاله
اذا الخلاصة هى سيارة تقريبا شبة نادرة على طرقات مصر العربية وبلرغم ان اسمها جدير بالثقة لكنة لن يساعدك كثيرا اذا هى سيارة غير معروفة لكنها صفقة جيدة بالمقارنة مع مثيلاتها الالمانية لكن هذا لا ينطبق فى مصر وشكرا