قديم 02-06-2010, 02:35 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: معايا 50000جنيه....جديد ولا مستعمل ...استاذ سيف طلب جديد معلش

مش شرط يا اخى هو توفيق من عند ربنا لان ديما المستعمل مهما كنت خبير فية واستاذ ممكن تلبس حاجة فية لانة نوع من المغامرة خصوصا لما يكون مستعمل وغالى كمان وعربية مش مستعمله وبس وقديمة زى ما بشوف فى الاعلانات سيارات عدى عليها 10 سنين ومطلوب فيها مبالغ وهمية مش ممكن تحصل الا فى مصر بس بلد العجائب
المهم لو امامك سيارة نضيفة جدا وعارف صحبها واستخدامة او كان مسافر او ست عجوزة او حد فى منطقة كويسة ومشاويرة قصيرة طبعا تكون لقطة ومش مهم حاله الدهان اوى من برة والخرابيش اهم حاجة جوهر العربية
طبعا العربية الصينى الاسبرانزا a113 عربية كويسة وجميله
بس فعلا لو تتعب شوية وتصبر لغاية ما تتوفق وتلاقى حاجة زى اللانسر بحالتها او الاوبل كالجديدة استخدم سيدة يكون منتهى الروعة وربنا الموفق