قديم 25-01-2009, 04:19 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صلح عربيتك بنفسك وحافظ على دهان الفبريكا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waelelsheikh مشاهدة المشاركة

السلام عليكم...
حبيت اقول على حاجة بالنسبة للموضوع دة
طبعا كلنا بنشترى عربيات جديدة و بعد يوم و لا اتنين ننزل نلاقى ولاد الحلال خربشو البوية وطبعا دة بيزعلنا اوى .
انا حصلتلى في عربييتى كونت لسة جايبها وعليها الاستكر بتاع المصنع ورحت للاسف اشيلة في محطة بنزين ..لقيتهم خربشوها و هما لسة بيشيلو الاستكر من عليها ..طبعا زعلت جدا بس حعمل اية ؟؟ دة نصيب لازم يحصل كدة في عربية جديدة و خصوصا في مصر .
المهم انا كونت امبارح في معرض فورميلا الاهرام ..لقيت فية شركة جديدة لسة حتفتح في سيتى ستارز بيقولو على اول مارس متخصصة في معالجة الخدوش . ولما اتكلمت مع المهندس قالى انهم وكيل لشركة امريكية بتبيع مواد وحجات معينة لمعالجة الخدوش و خد رقم موبيلى و الايميل بتاعى عشان اول ما يفتحو يتصلو بيا ..المهم انا حبيت اقولكم على الموضوع دة يمكن يكون فية حد منكو عارف عنة اى معلومات ياريت يقولهالى ...وشكرا على المنتدى الرائع دة ..
فيه فعلا منتجات كتير او بالاصح (Kits) مجموعات لمعالجة الخدوش بس مفيش حاجة بتدى نتيجة 100%

المواضيع ديه هتلاقى فيها بعض المعلومات عن الموضوع ده

كل شىء عن مزيل الخدوش

تشميع السيارة خطوه خطوة

واهلا بيك فى مصر موتورز ptmnlo123per122

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش