قديم 29-05-2010, 11:05 AM
الصورة الرمزية حبيب الناس
حبيب الناس حبيب الناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مصر
التخصص العملى: محاسب بشركة العادل لأستيراد والتصدير
هواياتي: الكمبيوتر

حبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond repute
افتراضي رد: توكلت على الله و استقريت على الماروتى - ارجو دخول اصحاب الخبرة فى الماروتى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tobgy مشاهدة المشاركة

اسف يا جماعة انى مدخلتش الموضوع او المنتدى من فترة و ده لظروف الامتحانات
ثانيا
احب اشكر استاذ احمد السويسى و استاذ حبيب الناس على النقاش المحترم ده
عشان انا بجد استفدت منه جدا والله
و يا استاذ مورو انا مزعلتش ولا حاجة
الاختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضية
و كان ليا سؤال لحضرتك يا استاذ حبيب الناس
كنت عايز اعرف ايه اخبار الثبات و الاتزان فى العربية؟
و خصوصا لو مثلا على 80 او 100 او 120 مثلا (يعنى السرعات العالية)
و شكرا مقدما لحضرتك
حمد الله علي سلامتك وربنا يوفققك في امتحاناتك إن شاء الله وتكون من الأوائل

العربيه لو كويسه ومفهاش مشاكل بثباتتها واتزانها كويس ومقبول نوع ما ولكن في السرعات العاليه لازم يكون فيه سرعه بديه من اللي سايق لانك مينفعش تخد بيه عرز علي سرعات عاليه لكن لو في سفر ما شاء الله عليه باكل واشرب شاي وانا سايق وبسيد الدركسيون والله العظيم لا بتروح يمين ولا شمال زي ما هيا ماشيه عدل
وربنا يستر طريقنا كلنا
بس ده مش دعوه علشان تشد بالعربيه وتعمل غزر وخمسات
العربيه ده عازه اللي يحافظ عليها علشان تعيش مهاه وانا عن نفسي فيه بنزينه في اول مصدق في الدقي تحت الكوبري تقريبا بنزينه التعاون كل 6 شهور بروح اغسل العربيه هناك ماتور وعفشه وبره وجوه مكان نضيف بصراحه ورخيص بس هوا زحمه شويه بسبب انه رخيص بس بيعملو شغل في العربيات نضيف جدا انا تقريبا بدفع في غسيل العربيه كله عفشه وماتور وبره وجوه تقريا من 60 ل 75 جنيه