قديم 29-05-2010, 09:20 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تغطية لمقابلة مصر موتورز الاولى فى الاسكندرية

الحمد لله ان انا نسيت الكاميرا فى البيت لانى كنت مستعجل اشوف احلى اعضاء فى احلى منتدى وكمان انا مكنتش حعرف اكتب موضوع منسق زى الى استاذ بدر عملة فرق الطول بسم الله ماشاء الله استاذ بدر ميقلش طولة عن 190سم مكنتش متوقع ان فى حد اطول منى بس نصيحة لكل من استاذ حازم شاهين وابو نورة وبدر بسيونى غيروا الصور بتاعتكم لانها ملهاش علاقة بيكم نهائىوادى انطباعى على كل واحد اتشرفت انى قابلتوا فى المقابلة

بدايتا نتكلم عن عمدة الاسكندرية الجديد
استاذ نبيل عبد الرحمن

انسان وقور محترم وهادى يجبرك تحترمة بزوقة فى الكلام خنقتة بالسجاير الى شربتها ومستنى اكلة السمك بتاعتى ياما حقى ناشفالى يعجبك والنبى المرة الى جاية على صوتك

استاذ حازم شاهين

بجد لازم تغير الصورة الى فى البرفيل حضرتك احلى من الصورة بكتير انسان ذوق ذوق ذوق محترم هادى رصين قلبة متسع لكل الاراء اسكندرية اتشرفت بحضورك

استاذ ابو نورة

تعبنى معاة من الصبح مفروض انة كان ييحى موصلات وبعد كدة اجيبة راحت علية نومة وكل ماكلمة يكنسل وطبعا انا من صبحيت ربنا عمال اغسل العربية ولمع التابلوة والاخر جة بالعربية الحمد لله وصل بالسلامة بردة الصورة بتاعت حضرتك محتاجة تتغيرانا مش عارف اقول اية عنك الاستاذ بدر المتحكم فى الصور كتب كل حاجة ممكن تتقال عنك متحدث لبق وذوق ذوق ذوق محترم جدا امتعنى الحديث مع حضرتك جداجداجدا واتمنى نتجمع تانى على خير ان شاء اللة

استاذ ايمن منصور

محترم جدا وذوق جداجداجدا ارصيييييييييييين جدا جدا تشرفت بمقابلتة والحديث معة بس لو تعلى صوتك حتريحنى شوية

استاذ احمد انور

رغم انة جة متاخر نشكرة انة جة وساب العائلة واية جى كمان بمية البحر عشان يلحقنا انسان ذوق وزى العسل

بدر بسيونى
بدر البدور
والدى

انسان زى العسل ومحترم وطويييييييييييييييلماشاء الله مكنتش متوقع حد اطول منى تمتعت جدا بالحديث معة ولسة للحديث بقيةويقنعك بالافانزا يتقنعنى باللوجان يحد يخلص على التانى ماشى يا والدى

نيجى للشباب
معتز
زيزو

محمد منير المنتدى يريت ترحم النيفا منك زى مانا رحمتها انسان زى العسل

كريم

كيمو

شاب مشكلة علية ضحكة تسعد اى حد قدامة

عماد

شاب هادى ورايق ومستمع يابنى المرة الى جاية ان شاء الله سمعنا صوتك

شكرا للاستاذ نبيل على التجمع الجميل دة
استاذ ابو نورة واستاذايمن منصور فين بقيت الصور

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي

التعديل الأخير تم بواسطة احمد بدر1978 ; 29-05-2010 الساعة 09:26 AM