قديم 27-05-2010, 04:56 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عملت كام حادثة مع الستات في حياتك؟

انا الحمد لله لسه معملتش حوادث مع ستات بس كنت هعمل !

و انا مؤمن بحاجة فيه رجاله سواقتها وحشه جدا و فيه ستات سواقتها كويسه جدا ..

بس بصفة عامه الرجال بيسوقوا احسن من السيدات ! يعني نسبة الاحسن اعلي في الرجال و ده مش تحيز بس فعلا انا بقالي كتير بسوق و حسيت ده !

اما مواقفي مع البنات !

طالع كوبري الجامعه و واخد سرعتي طبعا تقريبا كنت ماشي 80 ! و بنت سايقه دايو ماتيز و قافله الازاز و منعزله عن البشر و الحياه الخارجيه و واضح ان محدش علمها تبص في مرايات !! كسرت عليا جااااااامد قمت مديها كلاكس و حادف يمين بسرعة و هي ولا مستوعبه انها عملت اي حاجة غلط او انها كانت هتبوظلي الجنب !!

تاني موقف برضه بعد ما تنزل من كوبري الجامعه في اتجاه القصر العيني فيه اشاره كنت واقف فيها مجرد ما فتحت بدأنا نتحرك و فيه تقاطع و العربيات الاشاره موقفاهم علي الشمال انا معدي و لقيت ست طالعه من الاشاره اللي علي الشمال و داخله فيا !!!!!!! لولا ان جنبي كان فاضي و حدفت يمين كان زماني انا و الجنب الشمال في خبر كان !!

تالت موقف في شارع الهرم و كنت مستعجل جدا لان والدي كان عطلان بالعربية التانيه في الدقي و ماشي واحده ست بتعدي الشارع و ابنها في ايدها ابنها فلت منها و جري و حظي الجميل جابه ادامي ! كسبت فرامل و الحمد لله مخبطتوش بس المرة دي نزلت انفجرت فيها تقولي معلش قلتلها لو كنت خبطته ولا مات مكنتيش هتقوليلي معلش !!!

بصراحة الستات فيهم نسبة كبيرة جدا سواقتهم سيئة و بيمشوا في الشارع ولا اشارات ولا مرايات ولا اي حاجة !! مش معني كده ان الرجاله مفهمش حد سواقته وحشه لا فيهم و كتير بس مش بالطريقة دي ولا بنفس النسبة اللي في السيدات !

IBIZA