قديم 14-05-2010, 05:03 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ازاي تكشف الردار موضوع مهم لكل المصرين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

حبيب قلبي خالد باشا فينك يا عم من زمان وايه اخبار عربية الكشري وبعدين مين ده اللي جاله قلب انه يوقفك ويديك مخالفة ويجبرك انك تشد الحزام مين ده اللي امه داعيه عليه انا مش عارف انتا عديت الموضوع ده ازاي وحش الاسفلت يتمسك ازاي وياخد مخالفه كمان
ياراجل ده الظابط ماسكنى 101 ويقول له ايه ده قال لى معلش استحملونا م احنا بنستحملكو كتير فمن الغيظ قلت له الشرطة متحملة الشعب؟ مشفتش انا دى قبل كده ياباشا انت فى مصر اوعى تكون فاهم نفسك بتشتغل فى المانيا او فاكرنا سياح بتفهمنا كلام غلط فبص لى شذرا وقال هات 150 جنيه وبطل فلسفة
وعلى فكرة انا عامل موضوع اسمه شروع فى قتل ياريت تقولولى اراؤكم وافكاركم هنا فى نفس قسم الطرق والسفارى
واما الكشرى فانا بطلته لما لقيتك نقلت على الاهلى وانا اهلاوى قديم بس مش عارف ايه موضوع حقنة الاهلى اللى انت عامله ده يعنى معنى كده انى ممكن الاقى فريق الاهلى فى الاجزخانة والا الاهلى حقن والزمالك كبسول هههههههههه

التعديل الأخير تم بواسطة خالدخليفة ; 14-05-2010 الساعة 05:08 AM