قديم 01-05-2010, 10:31 PM
TELEBK TELEBK غير متواجد حالياً
التخصص العملى: دكتور جامعي

TELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to beholdTELEBK is a splendid one to behold
افتراضي رد: السيارة الأونو - مميزاتها وعيوبها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة meemee مشاهدة المشاركة

حرام انا لسه جايبة عربية اونو عملت الموضوع متاخر ليه وانا طريقي كله مكسر انا ساكنة في اكتوبر وبجي المنيل
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
في البداية ألف مبروك عليكي العربية ، ثانيا : " قل لن يصيبنا إلا ماكتب الله لنا " ، وأيضا " لايمنع حذر من قدر " ، فياأيتها الأخت العزيزه إعرفي إن ربنا كرمك بالعربية ديه لحكمة لايعلمها إلا هو ، وإنها أنسب حاجة ليكي في الوقت الحاضر ، ودايماً إختيار ربنا هو الأفضل ، فتوكلي علي الله وبصي لمميزاتها ، علي فكرة أنا سافرت بيها أماكن بعيده زي إسكندرية رحتها ورجعت بيها في نفس اليوم صد رد - وكانت كفائة معايا ، ورحت بيها بورسعيد ورجعت بيها في نفس اليوم صد رد - وإثبتت كفائتها معايا ، ورحت بيها الغربية والشرقية ، يعني نوعت في المشاوير وكانت زي الفل ، فنصيحتي ليكي خدي بالك منها ومن الطريق ومتحاوليش تخديه بسرعة لكن بالراحة ومتدخليش في سباق أو عناد مع حد أكبر منك أو أسرع منك أو أكثر خبره منك في السواقة وده بيبان في الطريق من سواقته ، حتي لوخدعك مظهر العربية بتاعته وحسيتي إنك أجمد منها ،لإن ده حييجي علي حساب عربيتك ومحدش حيشربها غيرك وحيسيبك ويمشي ، فتوكلي علي الله ، وإقرئي قرآن فيها وقبل ماتركبيها وثقي بإن الله عز وجل مش حيعرضك لحاجة فيها مشكلة بإذن الله .
د / خالدptmnlo123per154