قديم 30-04-2010, 04:13 PM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كل الرجالة اللي في المنتدي تدخل ضروري - سواقة ستات

امى الى علمتنى السواقة و سواقتها ممتازة
انا علمت مراتى و فى رايى انها برضه حتبقى ممتازة حتى الناس اللى كانوا واقفين و هى بتعدى القراطيس فى الامتحان كانوا معجبين بسواقتها بالمقارنة برجالة كانوا بيمتحنوا فى نفس اليوم
هى بس ناقصها الممارسة الفعلية
و ده تقصير منى لانى مقتنع ان المشكلة مش فيها المشكلة فى العشوائية الى متخططة بيها الشوارع الى ادت الى العشوائية الى الناس بتسوق بيها
و برضه انا الصراحة خايف على العربية الى حيلتنا
بس احنا ناويين نجيب عربية صغيرة ليها ان شاء الله لما الحالة تسمح ... ادعوا لنا

اهم نصيحة للستات :
معظم مشاكلهم فى الركن محتاجين تدريب و تركيز
لانى فعلا قرات فى الاهرام زمان عن دراسة فى انجلترا عملتها شركة تامين بسبب ان معظم تعويضات التامين لحوادث اثناء الركن بواسطة السيدات
فاكتشفوا ان قدرة مخ المرأة فى استيعاب الثلاثة ابعاد اقل منها عند الرجل

فنصيحتى ان هما يتدربوا على الركن كتير ده حيخليهم يسوقوا احسن كمان علشان حيفظوا ابعاد العربية

و ارجع اقول يا ريت كل الرجالة يسوقوا زى الستات .... نسبة الحوادث البسيطة صحيح حتزيد ..... بس فى المقابل مش حيبقى في حوادث مميتة