الموضوع: انقذونى
قديم 28-04-2010, 11:33 PM
هومه عبده هومه عبده غير متواجد حالياً
من انا؟: مصريه بجد
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: القراءة

هومه عبده has a spectacular aura aboutهومه عبده has a spectacular aura about
افتراضي رد: انقذونى

السلام عليكم
بجد اشكركم جدا جميعا بارك الله فيكم وابعد عنكم كل محتال نصاب واشكر بصفه خاصة الاخ سيف وباذن الله هاعمل اللى حضرتك قولتلى عليه
بالنسبه للجديد لى زوج صديقه له علاقات بنيابة المرور اتصل برئيس النيابه للاستفسار وعرفه ان المحضر حفظ لتطابق رقم الشاسيه مع الرخصه طبعا جننت كيف يحدث ذلك وانا اللى جايبه بنفسى تقرير مرور النزهه ومذكور فيه ان البصمه اللى انا جايباها من مرور السلام غير موجوده بالملف طرفهم وذهبت لمقابلة رئيس النيابة وسالته عن سبب حفظه ودخلت معه فى مشاده وبعد ذلك بالهدوء وفهمته واحضر ملف المحضر وفهمته الوضع تصدقوا بالله مش فاهم التقرير رئيس نيابه ومش فاهم ولا عارف يفحص الموضوع شاب صغير لم يبلغ الثلاثين تقريبا وبالوسطهخ الكوسه وصل لرئيس نيابه والله مافاهم حاجه خالص واحمد ربنا ان طبيعة عملى كمفتش مالى وادارى ساعدتنى على ذلك ان استطيع ان اشرح له الوضوع المهم اجل عرض الحفظ ليوم الاحد ويتم فحص السيارة من جديد وربنا تعبت بس مش هايأس ده حقى ولن اتركه لهذا الظابط القذر منه لله
وسمعت عن مكتب سرقة السيارات بمديرية الامن وممكن ابلغ ان البائع سارق لنص السيارة الامامى وان به رقم لايوجد له اى اوراق ايه رئيكم فى هذا الامر
اشكركم بجد لتعاونكم معى