قديم 28-04-2010, 07:20 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شرح جميع استفسارات تقسيط السيارت الجديده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rabso مشاهدة المشاركة

مساء الفل يااستاذ سيف
انا كنتت اتشرفت بمكالمتك قبل 3 شهور تقريبا بس حصلت ظروف فشغلى وسافرت وهارجع ان شاء الله الاسبوع الجاى.
انا عندى سؤال ، انا موظف فى شركة فالقاهرة بمرتب اساسى 12 الف جنيه وممكن اجيب خطاب من الموارد البشرية ، وان شاء الله ناوى اجيب اوكتافيا 2010 الى هى ب 167 الف ، ومعايا مقدم تقريبا 80 الف جنيه.
عاوز اعرف ايه هى الاوراق المطلوبة والتسليم هيكون فى خلال كام يوم وتقريبا هيكون القسط كام لو على 4 سنين او 5 . وانا ساكن فى اسكندرية مش القاهرة.
ارجو الافادة السريعة عشان ان شاء الله اول ماانزل الاسبوع الجاى ناوى اخلص على طول عشان انا بعت عربيتى القديمة خلاص.
والف شكر مقدما
احمد
ممكن حضرتك تجبلى ايصال كهرباء وصورة بطاقة حضرتك
هى البطاقة مكتوب فيها الوظيفة ال حضرتك بتشتغلها الان ولا اية
للاستفسار السريع
0125485222