قديم 23-04-2010, 04:05 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: توكيل مصريه يقاضي شركه ميتسوبيشي اليابانيه

لو تلاحظوا، عربية ميتسوبيشي من أكتر العربيات إثارة للجدل في مصر، وفيه منها كذا نسخة لموديل السنة الواحدة .. اللي نيكل واللي بلاستيك اللي بحساسات اللي خلجي واللي واللي .. فهي محتاجة فعلا ضبط للسوق، ناهيك عن إن فيه ناس كتير في مصر معاها ميتسوبيشي والرواس يقوللها لأ ماليش دعوة علشان مش مستوردة عن طريقي، وهو مايحوّل الوكيل لتاجر جملة وقطاعي مش وكيل محترم المفروض إنه مسؤول عن الماركة ككل، وعن أي عربية شايلة علامة ميستوبيشي. طبعا غير إن أسعار قطع الغيار نار بسبب الاحتكار، واسباب أخرى كبعد مراكز الصيانة و.. و.. و..
الحقيقة انا متفق تماما مع قرار ميتسوبيشي الأم، وانا أعتقد بشدة إن القضية المرفوعة دي فرقعة وغل من مصرية مش أكتر، وميتسوبيشي مش ممكن تعمل حاجة توقعها في مشاكل دول يابانيين لا بتوع فهلوة ولا جعجعة... والبركة فينا.