الموضوع: الماتركس بتسخن
قديم 20-04-2010, 02:04 PM
osama_ruan osama_ruan غير متواجد حالياً

osama_ruan is a glorious beacon of lightosama_ruan is a glorious beacon of lightosama_ruan is a glorious beacon of lightosama_ruan is a glorious beacon of lightosama_ruan is a glorious beacon of light
افتراضي الماتركس بتسخن

اخواني انا لسة جايب ماتركس 2007 وكانت كويسة في اليومين الي فاتو والجو برد لاكن وانا مسافر في جو حر ومع التكيف كل ماجي ادوس واشد بالعربية الاحظ ارتفاع مؤشر الحرارة للتلت الاخير قبل العلامة الحمرا بكام شرطة اخف رجلي تنزل الحرارة اطفي التكيف ترجع الحرارة علي النص زي ماهوة مفروض علي حد علمي وللعلم ان المية خضرا ومش بتنقص رحت لميكانيكي قلي دة ترومستات الكوعة بيعلق وعاوز يشيلو رحت لكهربائي راجع المروحة علي سرعاتها لاقاها شغالة تمام علي سرعتين واتكيف مروحتو شغالة عادي انا كان معاية لانوس فيها مروحتين واحدة للماتور وواحدة للتكيف ومش عارف دة السبب ولا ا ترموستات الكوعة هوة السبب ياريت الي عندو فكرة ياريت يفدني وجزاكم اللة خيرا

اللهم انى اشكو اليك ضعف قوتى و قلة حيلتى و هوانى على الناس انت رب المستضعفين و انت ربى الى من تكلنى؟ الى بعيد يتجهمنى ؟ ام الى عدو ملكته امرى؟! ان لم يكن بك على غضب فلا ابالى اعوذ بنور وجهك الذى اضاءت له الظلمات و صلح عليه امر الدنيا و الاخرة من ان تنزل بى غضبك او يحل على سخطك لك العتبى حتى ترضى و لا حول ولا قوة الا بك