قديم 17-04-2010, 11:17 AM
الصورة الرمزية meemee
meemee meemee غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ادارية/
هواياتي: الرسم

meemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عربيتى اتخبطت والحمد الله على كل شىء

والله العظيم انت حط إيدك علي الجرح انا كل يوم لفه هاخبط موتوسكل او توك توك والله انا بسوق من 6أكتوبر للمنيل مش عايزة اقوللك علي كمية المعاناه يجيو قدامك ويستموتو وراك يجرو زي الرهاوان يبقو عايزين يقسمو العربية نصين ويعدو حاجة فظعية والله والواحد مش عارف يليقهم من النقل التقيل ولا النص نقل ولا الميكروباصات والاالتاكتيك ولا الموتسيكلات حاجة قرف فعلا الواحد من دول لو خبطه بالسلامة خلاص ومع ذلك معندهمش دم وبيرعبو اللي حولهم بحركاتهم ولسه حصلة معايا الحركة ديه من نصف ساعة فراملت مرة واحدة بسبب موتسكل جه قدامي مرة واحدة وانا فيت علي دائري عن\ فتحة البحر الاعظم الناس اللي وراي لو ستر ربنا فداني برضة انا كوبري وقدام منزل كوبري وطريق سريع بس الاول وفي الخر ستر ربنا هو اللي حمينا
وقدر الله فماشاء فعلا وفعلا حسبي الله ونعمة الوكيل

meemee hamza
اللهم لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين