قديم 15-04-2010, 10:56 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: وقفة لملاك M11 مع التوكيل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fineart607 مشاهدة المشاركة

يعنى ايه ضربه قاضية للعربيه دى
ده كلام مش ظريف احنا عيزيين المشاكل تتحل والعربيه تنتشر لانها فعلا ممكن تكون احسن عربيه فى السوق
مش من مصلحتنا اننا نقضى عليها وبعدين نرميها يعنى فى الشارع

وانا هدفى من المشاركة اكيد مش انكم تتاذوا ولا اكيد حابب اذيتكم
وسؤال وهل تتخيل انكم لو عملتم كده ابو الفتوح حيقفل مثلا ولاحيفلس وشيرى حتجيب ضرافها فى مصر ولو ابو الفتوح قفل وشيرى فى الصين حولت نشاطها انت حتبيع العربية وحتخسر فيها مثلا ليه انت تعبان فى الفلوس وانا لما احترمت الفكرة اللى عاوزين تعملوها كان احتراما من بانكم مش حتتنازلوا عن حقكم
ولا ايه انا مش مبسوط من كلام حضرتك
وعلى فكره انا كنت فى توكيل منصور واتفرجت على مهازل والله لعربيه ثمنها 180 الف جنيه

اولا انت فاهم كلامى غلط وحللته وبينت نتايج على تحليلك وايه علاقة منصور بالموضوع هو منصور مابيغلطش ولامرسل مثلا منصور توكيل زى اى توكيل فيه مميزات وفيه عيوب
علشان قطعة غيار مش موجوده فى القاهره وبيقول له ممكن تروح طنطا او تستنى اسبوع والماتور بيسرب زيت
التوكيلات كلها عايزه واقفة
وده بيحل فى كل العربيات فى مصر دى سلوك مصريين بغض النظر عن نوع العربية
وبعدين انا قلت ان عربيتنا دلوقتى زى الفل بس صوت التزييق من جلد الزجاج هو الى موجود
والموقف الى بيعملوه ده ايجابى واحيهم عليه وان شاء الله يكون نتائجه كويسة
ويارب تكونوا سعداء بيها دايما انا اكيد يهمنى مصلحتكم وده موقفى سواء مع الام11 او الفيات للجاجور

المقصود بضربة قاضية ان التوكيل حيعمل الف حساب للموديل ده وحيراجعه قبل مايتسلم للعميل مليون مرة ووكيل زى ابو الفتوح سمعته تهمه ويخاف على اسمه مش عشان عربية ولا موديل حيخسر كل ده وكل ده لمصلحتك