قديم 12-04-2010, 04:48 PM
الصورة الرمزية حبيب الناس
حبيب الناس حبيب الناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مصر
التخصص العملى: محاسب بشركة العادل لأستيراد والتصدير
هواياتي: الكمبيوتر

حبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عاوز حد ممكن يركب لي كاسيت وجبي اس

الأخ ابراهيم السلام عليكم
انت تاعب نفسك ليه وتلف في متاهات ملهاش داعي اللي يقولك الانتنه 5 متر واللي يقولك خاريط جي بي اس ptmnlo123per111 ومحدش فادك في سؤالك الاساسي
افيدك انا
فيه محل اسمه مجدي كلريون في شارع احمد عرابي في المهندسين اول ما تنزل من كوبري 15 مايو النزله قبل الاخيره بتاعه سفنكس خش يمين في شارع احمد عربي هتمشي حوال 150 200 متر هتلاقي محل علي اليمين مكتوب عليه كلريون روح هناك وهما هيركبوه ومتخفش علي الكاسي ولا علي عربيتك
وبالنسبه للأنتنه مكنها مش سر ولا حاجه ولا عاوز دراسه جدوه ولا متخصصين من اليابان الموضع سهل جدا جدا الانتنه بيعدوها من ورا التبلوه وبركب علي التبلوه

ولو اتحط في اي مكان هيشتغل بس افضل مكان علي التلوه في النص
وبالنسبه للخارائط فيه برنامج لزيز جدا وسهل جدا اسمه IGO8 ptmnlo123per154

البرنامج ده سهل جدا ولزيز جا وفيه منه عربي وبتعمل بحث فيه عن الشوارع بالعربي ودقيق جدا هتحط البرنامج علي الكارت بتاع الجي بي اس وتظبط الكاسيت علي البرنامج وهيشتعغل
ولو حبيت تتصل بيا اوصلك لكلريون واعملك البرنامج ومش هاخد انا منك ولا مليم انا هعملهالك خدمه مش هتدفع غير مصاريف التركيب فقط عند كلريون انا تحت امرك
والمضوع شهل جدا وابسط ما يكون انا شغل فيه بقالي 3 سنين ومركب اكتر من 30 كاسيت لسيارات مختلفه
1 لهمر h3
3 لباسات
1 لتيوتا
1 لماتركس
1 للنسر القديم
1 للنسر الجديد بجز من التبلوه
1 لنيسان
1 لماروتي سيارتي انا
وهحاول ابحثلك عن رقم تليفون كليرون لاني مش بتصل بيهم انا بروح اودي العربيه وهما بيعملو الازم ف حدود ساعه واحده فقطptmnlo123per122

التعديل الأخير تم بواسطة حبيب الناس ; 12-04-2010 الساعة 04:56 PM