قديم 12-04-2010, 11:46 AM
الصورة الرمزية medo akef
medo akef medo akef غير متواجد حالياً

medo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to behold
افتراضي رد: لانسر 1.3 عوزنها تبقا 120 حصان!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed ibiza مشاهدة المشاركة

اللينيا و الجراند التربو كله ماشي ب 92 عادي

و معلومة ميزة المحركات ال tjet انها forged انما التربو اللي فيها عادي ده تربو صغير مش جبار يعني و الفيات الجديد جودته متجهه للامام و سيبك من الاشاعات المصرية المغرضه:D
ما الاشاعات دي كرهتني فيها الحقيقهptmnlo123per111

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة matmm مشاهدة المشاركة

طيب هقوللك على فكرة كويسة واحد صاحبى عملها هو كان معاة نفس عربيتك الى انت متعرفهوووووش ان عربيتك بيترملها مكنة جبارة مايفك 2400سىسى هو عمل كدة وريح دماغوا والعربية بقت جباااااااارة اوى اوى واعتقد انها هتبقى بتمن الى انت هتعملة دة ولا تشترى حجات ولا تغير العربية بزمتك مش احسن لو عجباك الفكرة قولى وانا اسألهولك جبها منين وبكاااام بلظبط
انا عارف الموضوع ده كله يا مان و اعرف ناس عملينه بس ده في عربيه 2004 ولا 2005 مش اجيب عربيه بورقها و انزل اسقط لها مكنه معلشي انا كدا ابقا اغبي انسان في الدنيا ضيعت ثمن العربيه علي الفاضي فهمني يا مان
انا عاوز العربيه تفضل فبريكه بره و جوه و الي يشفها يقول كبتها متفتحشي من ساعت ما طلعت من المصنع و في نفس القوت تخدم معايا كويس بس اني اشيل و اسقط موتور تاني يبقا انا كدا خسفت بتمن العربيه الارض فهمني يا مان

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ