قديم 10-04-2010, 08:07 PM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لو فيه حادث تصادم بسيط تحب تكون في مرسيدس c200 ولا نيسان bluebaird ولا اسبرانزا a620

أغير رأيى لإيه ؟؟

أنا مقولتش إن العربية ضعيفة أو تعبانه لكنى كنت عايز أوضح إن مفيش علاقة بين
أثر الحوادث البسيطة على السيارة و درجة الأمان بتاعها
كمان أحب أوضح إن نجوم الإختبار الأوربى لا تعتمد على الحفاظ على سلامة الركاب داخل السيارة فقط و لكن فيه درجات للحفاظ على سلامة المارة و درجات تانية للمساعدات الإلكترونية إللى بتقدمها السيارة لتجنب الحوادث و الإصابات الخطيرة

أما بخصوص رأيى و إن كنت مش عارف ليه إنت خايف لا ميكونش موضوعى

فرأيى إنى لو معايا تمن عربية مرسيدس فمش هيهمنى قوى إللى هيحصل فى الحوادث البسيطة لإنأكيد إصلاحها مش هيبقى مشكلة بالنسبة لى أو هكون مأمن عليها المهم إنى أستمتع بركوب المرسيدس

أما بالنسبة للنيسان فكنت هبقى متغاظ لإن عربية صينى خرشمتنى و محصلهاش حاجة مع إنهم الإتنين نفس السعر تقريبا