الموضوع: فيتارا
قديم 10-04-2010, 05:15 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: فيتارا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmffor مشاهدة المشاركة

عافشة ال 4 باب ناعمه زي الحرير كأنها ملاكي بالضبط و الموتور ناعم و صوته واطي و السحب خرافه و الفرامل روعه. العربيه من ااخر . و اللي يقول وحش برجاء ميقولش سمعت بس لازم يكون جرب. على فكره انا معايا فيتارا 91 2 باب دي عفشتها ناشفه بس كنت راكب و سايق كمان ال 4 باب موديل 97 و خرافه!! و الدليل انك ممكن تجرب و تقول رأيك
+++++++111111111111 كلامك صح فعلا و عن تجربه!!!
انا معايا 91 عافشتها ناشفه زي اي عربيه جيب 4*4 و ركبت 4 باب 6 سليندر موجيل 97 لاقيت عفشتها زي الحرير و سحب فوق الممتاز و الاثنين موتور ناعم جدا جدا و باور رائع. بس عيب ال 1600 موجيل 91 ان اقصى سرعه ليها 110 او 120 ك/س(ممكن دي ميزه علشان العربيه عاليه و السرعه ممكن تكون خطيره) و استهلاك بنزين عندي 7 كيلو / لتر مش عارف ده طبيعي واللا لأ. ياريت تفيدني