قديم 08-04-2010, 02:21 PM
الصورة الرمزية hossamhussein0
hossamhussein0 hossamhussein0 غير متواجد حالياً
من انا؟: مهووس بالعربيات
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: العربيات

hossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant future
افتراضي رد: رينو لوجان فية منها تقفيل مغربى وفية تقفيل رومانى انهى احسن طبعا بتكلم عن اللوجان الصغيرة السيدان؟؟؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ringoo مشاهدة المشاركة

استاذ حسام ازى حضرتك ارجو ان تكون فى صحة وسعادة واسمحلى اعلق على مشاركتك الاخيرة

تقبل مرورى يا استاذ حسام ويا رب اكون ضيف خفيف عليك
والله يا استاذ رينجو أنا معجب بك جدا ،،، و انت ضبف خفيف في اي مكان ،، بل يشرفني أن اتداخل معك في اي نقاش و في اي موضوع لانك محترم و مهذب و اخ فاضل ،،، وزي ما بيقولوا في الامثال ما محبه الا بعد لوجان ،، هههههه

كلامك كله صح بس ليه نقطه صغيرة بس احب أن أؤكد لسيادتك عليها لعل وعسي تضيف معلومة بسيطة لسعادتك ،،،

أنا شاري عربيتي الروماني من مايو 2008 و موديلها 2009 حتي انا كنت مستغرب جدا ازاي موديل 2009 و تتباع في مايو 2008 و كان ثمنها فعلا 74900 ج و فوجئت بعد كام شهر بموضوع المغربي ده و اسعاره التي تقل بـ 7000 - 8000 ج عما اشتريت انا به نتيجه لاتفاقية اغادير ptmnlo123per111 ،،، و يجوز فعلا زي ما سعادتك اشرت (معلومة جديدة لم أكن أعرفها قبل الان ) انه كان الوكيل بيبيع بقايا الروماني اللي عنده بنفس سعر المغربي علشان يخلصه ،،، كلام منطقي جدا ،، علشان كده أنا لما سمعت اسعار المعرض اللي قالها لصاحبي فرحتptmnlo123per154 و قولت بيني و بين نفسي انها زي ما هيه ptmnlo123per122.... الروماني سعرها كده ،،،، و كمان كما تعلم سيادتكم أن ابواب الاستيراد لاي شخص باتت مفتوحة علي مصرعيها للوكيل و غير الوكيل و الدليل علي ذلك اسهال اللانسر الخليجي ( كويتي و سعودي و اماراتي و اردني .... ) و كله لا يمت بصله للمصرية (الوكيل المعتمد) فانا فكرت ان فعلا المعرض كان هيستوردها لصاحبي سواء من اوروبا او من اي دوله ثانية مع اقرب رسالة له ptmnlo123per172.

و صباح الفل

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم عدد خلقه و رضا نفسه وواسع رحمته و زنة عرشه و مداد كلماته

الحمد لله و لا حول و لا قوة الا بالله و الله اكبر عدد ما كان و ما سيكون ملئ الفراغ و ملئ السكون

التعديل الأخير تم بواسطة hossamhussein0 ; 08-04-2010 الساعة 02:27 PM