قديم 25-12-2008, 11:52 AM
ahmed_su ahmed_su غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
التخصص العملى: IT Consultant Engineer

ahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سيراتو وصيانة الـ 5000 – وجولة داخل التوكيل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam ram مشاهدة المشاركة

معلش يا ريس ... الظاهر كلامي مكنش واضحptmnlo123per1127
هما اكيد بيراجعوا على كل حاجه في العربيه .... بس انا قصدي ان العربيه لما تكون لسه جديده بتكون بحالتها و بالتالي المراجعه بتكون تمام و مش محتاجين يعملوا صيانه جامده

علشان كدا انا قلت فحص ظاهري و تشييك .... خصوصا انها لسه 5 الاف واكيد كنت عامل صيانه الالف .... يعني لسه قريب .....
لكن انا كنت داخل اعمل صيانه 50 واخر صيانه كانت ال 40 .... يعني بقالي 10 الاف كم ... وكانت فعلا العربيه ابتدت تزياء ومحتاجه تربيط عفشه وشغل مش مجرد تشييك
يعني يراجعو و يفحصوا يلاقوها محتاجه شغل فيشتغلو

علشان كدا بقول انهم ناس محترمه لما فحصوا العربيه ولقوا كله تمام مخدوش مصنعيه ptmnlo123per171
بس هما كمان كاتبين في جدول الصيانه ان صيانه كل 5 الف مجاني .... نفس نظام غبور برضو ....
بس انا بعملها كل 10 الاف .... كفايه الزحمه و العطله .... وباحجز قبلها ب 10 ايام و ميكونش جمعه او سبت .... ولازم ميعاد بدري علشان متأخرش كتيييييييييييييييير ptmnlo123per172

انا اسف اذا كنت قلقتك بكلامي ... مع اني كنت باشكر في الناس و المكان من اللي شفته و سمعته ptmnlo123per1105

معالى الباشا شكرا لذوقك ... ptmnlo123per1105

مافيش قلق ولاحاجة ptmnlo123per122

واول صيانة هى الـ 5000 كيا ماعندهاش صيانة الـ 1000.

-----------------------------
لا اله الا أنت سبحانك انى كنت من الظالمين
م/أحمد اسماعيل