قديم 21-12-2008, 02:05 AM
الصورة الرمزية ahmed_kamel
ahmed_kamel ahmed_kamel غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس معماري
هواياتي: السيارات

ahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لو كنت مكاني - ادفع الفرق و لا اوفر فلوسي >>>>> استطلاع

ياباشمهندس sam ram أنا لما إقترحت عليك التقسيط كان لسبب وهو
إذا كنت من النوع الذي يهتم جدا يالكماليات فساعتها مالكش حل غير اللي أنا قلته لكن لو مش مهمه بالنسبه ليك فلا خيار آخر غير مد لحافك عى قد رجليك ptmnlo123per154
أما بالنسبه ل اللقمه اللي وقفه في زور أحمد أنور
أظن إن الإنتشار مهم لضمان سرعة وثبات سعر مابعد الشراء وإعادة البيع للغير
ولو كنت من محبي التميز ممكن تحقق الإتنين بمعنى آخر إشتري مرسيدس عربيه مميزه مع إنها منتشره ptmnlo123per1127 وغاليه بس سريعة البيع وليها ألف زبون وبنحافظ على سعرها بس قطع غيارها مش رخيصه بس في نفس الوقت أكتر قطعة غيار معمره في الدنيا

الموضوع اللي انت فتحته يا sam ram موضوع محتج دراسه موضوعيه بجانب دراسة جدوى إقتصاديه نسبيه (بمعنى أن كل شخص له متطلباته وظروفه التي تختلف عني وعنك وعن الآخرين) لذلك سيبقى موضوعك محل جدال ونقاش ولن يكون هنا من هو على صواب والآخر على خطأ يعني مفيش أبيض وأسود
دعونا نفكر مليا في كيف نجبر تجار السيارات على بيع السيارات بسعرها الطبيعي بدون المبالغه والمكابره التي يعاني منه سوقنا المصري لابد من وجود آليات تحكم هذا الجشع وتقنن الأرباح الغير طبيعية لمثل هذه الشركات