قديم 18-03-2010, 06:47 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ذات منافع اكيده ..لكنها شديدة القساوة

اتمنى من كل قلبى ان موديل الخمسة باب ينزل مصر بمواصفات وتجهيزات ومستوى تشطيب وتقفيل جيد وطبعا مع سعر زهيد او معتدل ومقبول علشان تكتمل معادله القيمة ووقتها حتكون الرقم الصعب فى السوق لان حيكون لها عشاق وجمهور واسم وثقة موجودة مقدما وليست سيارة جديدة على الاسواق ويا سلام بقى على المصريين اللى عندهم استعداد انهم يدوا فرصة لصانع زى لادا مش ممكن الروس نفسهم يعطوة نفس الفرصة انا بشكل شخصى احب فى النيفا الشكل الكلاسيكى للمصابيح الامامية طبعا بغض النظر عن اداءها الموثوق خالص امنياتى لصانع مثل لادا ودايو وسيارات توفر للناس اداه بسعر زهيد مقابل امكانيات يعنى القيمة ولكم منى فائق الشكر والاحترام