قديم 14-03-2010, 10:17 PM
المناور المناور غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Network Administrator

المناور is a splendid one to beholdالمناور is a splendid one to beholdالمناور is a splendid one to beholdالمناور is a splendid one to beholdالمناور is a splendid one to beholdالمناور is a splendid one to beholdالمناور is a splendid one to behold
افتراضي رد: ارجو الافادة من خبراء الكيا برايد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

العربية ممتازة انا لسه شارى واحدة مستعملة من شهر 12 اللى فات وهى تعبتنى فى اول شهرين بسبب الميكانيكى اللى معايا ماكنش بيفهم فكان مبهدلنى بس لما روحت لواحد تانى بيفهم ظبطلى العربية وبقيت مرتاح معاها جدا موفرة فى البنزين بفولها مرة فى الاسبوع وبتفضل معايا لغاية اخر الاسبوع بروح بيها شغلى ومشاويرى صاحب العربية اللى قبلى كان ممشيها على 80 يعنى انت لو عايز تمشيها على 80 مش حاتقول لأ بس حاتفرق معاك فى السحب ، أنا نزيه شوية ومشيها على 92 وحاسس بفرق ملحوظ والفرق هو بريزة بين ال 90 وال 92 يعنى لو التانك فاضى وفولته 92 مش حايفرق عن ال 90 إلا ب 3 جنيه بس حاتحس بفرق فى السحب ، العربية ثابتة على الارض لو ماشى طوالى لو حاتاخد ملف لازم تهدى شوية ما تحاولش تاخده بسرعة حتلاقيها بتميل شوية يعنى أنا فى نفق الازهر لو اخدت ملفاته على 70 لغاية 80 شغال مفيش مشاكل انما المشاكل والميل يظهر لو اخدته على 90 فما فوق وبرضو لو بتاخد يوترن لازم تبطء قوى زيادة عن سرعة عربيات غيرى ، العربية عالية عن الارض وعمرها ما بتحك فى مطب مهما كان حتى لو العربية مليانة أنا ساعات بيركب فى العربية 6 غيرى يعنى كلنا بنبقى 7 فى العربية وبمشى بيها فى مدينة الشروق وما ادراك ما الشروق ومطباتها وعمرى ما بحك فى مطب ، بس مشكلتها انك لو عديت على زلطة أو ارض مكسورة حتحس بيه فى العربية ولو اخدته بسرعة حتلاقى راسك لزقت فى السقف علطول !! كمان العربية عندى اخرها 120 مابتجيبش أكتر من كده مش عارف ده عيب عندى ولا فى كل البرايد .

ويارب اكون افدتك وأنا حاولت فى كل حاجة اقولهالك اضربلك مثل من اللى بقايله علشان اقربلك الصورة وما تنساش انك تستخير ربنا علشان يباركلك فيها

التعديل الأخير تم بواسطة المناور ; 14-03-2010 الساعة 10:34 PM