قديم 28-02-2010, 08:42 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا شاري عربيه بجنيه ولا ب 100 الف جنيه ..شاري عربيه صيني ولا يباني ... هي دي نيسان صني

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة viper_x52 مشاهدة المشاركة

هي العربية موديل كام يا باشا عشان انا المفروض كنت هحجز واحدة 2010 ؟؟؟ ex saloon
يا ريت ترد عليا في اسرع وقت علشان الحق نفسي و هي اوتوماتيك ولا مانيوال؟؟ انا بفكر في نيو اكسنت
ههههههههههههههههه ياراجل حرام عليك من الصنى للنيو اكسنت لاحجم ولاقوة موتور ولااتساع الصنى ولاتقارن بالاكسنت خالص الاكسنت عربية صغيرة ثم كل اللى اشتكى من الصنى ماهو الامبتدىء سواقة ومش عارف يتعامل مع العربية وزى م قال احد اخواننا وانا عارف دى ان موتورها صوته اعلى فعلاعن غيره بس لانه اقوى موتور 1600 فى السوق لانه بيطلع 118 حصان ولانه على جنزير مش على سير فعمره اطول وهل تعلم ان سعر موتور النيسان لوحده 25 الف جنيه هيا النيو اكسنت تعمل كام الا لو مشاويرك بسيطة والعائلة صغيرة فمفيش داعى للنيسان توفيرا للفلوس لان الفرق بينها وبين الاكسنت فى السعر حوالى 25 الف ان مكنتش غلطان واماموضوع الصفيحة دى حسبة قديمة وبطلت خلاص دلوقت اسمها كذا كيلو لكل 10 لتر او كذا كيلو لكل واحد لتر والنيسان بتعمل 125 كيلو لكل 10 لتر على سرعة 100 و 100 كيلو لكل 10 لتر على سرعة 140 و80 كيلو لكل 10 لتر على سرعة 170 وهذه تجاربى الشخصية
للعلم كل اللى بيشتكى منها معملش بيها الف كيلو

التعديل الأخير تم بواسطة خالدخليفة ; 28-02-2010 الساعة 08:50 AM