قديم 27-02-2010, 05:07 AM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أيهما أفضل فيات 128 أم ريجاتا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ال 128 والريجاتا علي علب يعني واحد لاكن طبعا ماتور الريجاتا برقبت ال128 عن تجربة عربية شكلها اجمل من ال 128 وتستحمل سفر وهلك لاكن 128 بتاعت مدن داخلية فقط
معلش أنا بعزك وكل حاجة لكن ال128 مش بتاعت مدن يعنى أنا عندى 128 وطلع عينك لو مشيت فى المدن لأنك كل شوية لازم تقف وتمشى والفتيس بتاع 128 بيطلع عين الواحد لكن ال128 فى السفر أحسن لأنها مش هاتستهلك بنزين خالص يعنى والله اللى بروح بيه بجى بيه لما بكون طاير على الرابع غير كده مش بتسخن أبدا ذى اى عربية تانية وعمرها ما وقفت على الطريق