قديم 04-12-2008, 04:19 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تحديد ميعاد مقابله مصر موتورز و بيجو نهائيا

لو في حد مش عارف الطريق كالاتي انا مثلا بطلع الدائري من المريوطية يفضل تمشي بسرعة عشان الطريق ممل :D:D:D

هتفضل ماشي ماشي ماشي هتقابلك نزلة البحر الاعظم تفضل ماشييييييييييي و هيقابلك الكمين اللي قبل نزلة كورنيش المعادي تفضل ماشييييييييييييييي بعد حبه كده هيقابلك كارفور المعادي و بنزينة امارات مصر تفضل ماشييييييييييييييييي بعد كارفور بشوية لا بأس بهم كده هيقابلك نفق انزل النفق و هيقابلك نفق تاني تكون مدي اشارة يمين و ماسك الحارة اليمين بعد ما تطلع من النفق الاولاني لانك مش هتنزل النفق التاني هتخش من فتحة جنبه علي اليمين و تمشي مع العربيات و تلف الصنية و تيجي علي اليمين و هتلاقي الربوة فووووووق كده ليها بارك طبعا تخش تركن عربيتك و تطلب فيروز تفاح علي ما الناس تيجي:D:D:D

و يفضل انكوا تمشوا بسرعة في الطريق بس محدش يعمل زيي و يجيب ال 170 في النفق عشان انا كنت هلبس في نايل ستورم من ورا بس ربنا ستر و السرعة نزلت ل 120:D:D:D

التعديل الأخير تم بواسطة mohamed ibiza ; 04-12-2008 الساعة 04:23 PM