قديم 21-02-2010, 10:27 AM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حكايتى مع التأمين...و النصب العظيــم !

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.A مشاهدة المشاركة

مع كامل الاحترام لك
يا ريت كنت فكرت كويس وكتبت الحكاية دي في ردك الاولاني مش التاني.
ثانيا واكرر مع كامل الاحترام امورك الشخصية ليس لها علاقة بكل ماحدث, الشغل شغل

السؤال المهم بقى
ياترى كان ايه ممكن يحصل لو حصل حادث و الدكتور او زوجتة حاولوا الاتصال بالشركة قبل سيادتك ما تصلح الموضوع؟

وربنا يديلك العمر والصحة ياتري فكرت انك ممكن تموت قبل ما تصلح الموقف؟

ختاما اشكر للدكتور بلبل فتح الموضوع لتنبية الناس وتحذيرهم
واشكر له حكمتة في تناول الموضوع.
مع تحياتي
سيدى الفاضل أشكرك على ردك المهذب ! وأنا شخصيآ لم أكن سأرد على المشكو فى حقه ولن أرد ( مع قدرتى

بحول الله على الرد على كل كلمه فى المقال السابق ردآ بليغآ ) و لكن لن نخلص بأه فى أخذ و رد و عتاب أنا والزملاء

فى غنى عنه ! والكلام واضح وضوح الشمس فيما قلته أنا و فيما قاله غيرى والحقيقه يقدر يستخلصها كل ذى عقل !

و الموضوع من الآخر أصبح لا يهمنى ! بس أكرر أنا كتبته فقط لنصح الزملاء و أملا فى الثواب من الله ! وفى نفس

الوقت لم أذكر الآخ لا بأسمه ولا ياسم شركته ولم أقل حتى انه معنا فى المنتدى ( بل قلت فى أحد المنتديات ) !

اذا كان هوه بيغلطنى على سوء ظنى ! ماشى ياعم ! أنا شيطان وهوه ملاك رحيم بيساعد الناس ورؤساؤه عارفين كده

بس احنا اللى مش عارفين ! و أنا اللى غلطان ! عليه النعمه غلطان ! و المصحف غلطان !

أخيرآ أكرر شكرى لك يا دكتور وشكرآ لآنك مش ناسى هموم مواطنيك الغلابه وانت فى أمريكا !

ما تيجى نرشحك ...! ما تخافش مش رئيس دوله ! يا دوب رئيس مجلس محلى !! هههههههههه

Dr. Bolbolan ptmnlo123per122

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127