قديم 15-02-2010, 04:45 PM
miroseba miroseba غير متواجد حالياً

miroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud of
افتراضي رد: عندى استفسار عن العربيه الماتريكس الكورى الى اسمها لافيتا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

الماتريكس فعلا ثباتها جميل جدا وعربية محترمة وكمان انتا متقرنش الكوري بالمصري علشان انتا كدا ظلمت العربية ديه اوي وتوكل علي الله لو قلبك مرتحلها خلاص الموضوع انتهي ومتخليش حد يلعبلك فيها من الحيتان اللي عندنا بس يا ريت تشوف التوكيل كدا الاول عندنا وتسئله هل الاساسيات بتاعتها زي اساسيات الماتريكس المصري علشان لو لا قدر الله حبيت تعملها اي صيانة او اي حاجه ميقولكش منعرفكش ودورلها علي حاجه شبها تنفعها
هيا هيا الماتركس بتاعت مصر بس الفرق شويه كماليات وماتورها 1500 ومختلفه فى الاسم والشكل من جوه والشبكه الاماميه وطبعا ناعمه فى كل حاجه عن المصرى انا شوفت العربيتين فرق شاسع ما بنهم انا بس عايز ابيع عربيتى واكمل عليه واجبها عربيه لقطه بصراحه ده الراجل الكورى صاحبها نسى صوره فيها هههههههههههههههههههههه وكمان لاقيت 10 قرش كورى فى العربيه ههههههههههههههههههههههههه ه تسلم ياباشا