قديم 14-02-2010, 09:47 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كم أكثر سرعة مشيت عليها؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة homosh مشاهدة المشاركة

أقصي سرعه : 210,220,240
نوع السيارات بالترتيب كابريس 2008 ,نيسان باترول 2004, لاند كروزر 2006
سبب السرعه : نفس السبب جنون السرعهptmnlo123per1127
المده بالسرعه : بين كل رادار ورادار تقريبا 25 كيلو بس طبعا احساس محبط جدا لان مع كل مره بتضطر تنزل لسرعة الطريق عند الرادار يعني لل120 وترجع تاني تدوسptmnlo123per172
كان فين: طريق الشمال الدوحه-الخور, طريق الدوحه - سيلين وده كان أكتر طريق أخدت فيه رادارات لما اتربيت بصراحهptmnlo123per111
ثبات العربيه: الكابريس ميبقاش فاهم ايه اللي بيحصل بصراحه ثباتها غريب كده تحس ان العربيه تقيله عالارض وان راكب بساط الريح مش عربيه
اما للغاليه الباترول والعزيزه الكروزر فتحس انك ماشي علي ريشه
احساسي كان ايه: الكروزر والباترول كنت خايف لاقلب بصراحه ptmnlo123per1146
الكابريس كنت عايز أنام وهيا تكمل لوحدها لحد ما اوصلptmnlo123per172
طبعا الكلام ده كان الصيف اللي فات بس بصراحه انا توبت خلاص بعد 7000 ريال مخالفات رادار وحزام في شهرين الصيف بس
كل الشكر لSAbuhashem اللي دايما بيتحفنا بموضوعات وردود هايله بصراحه
تمام يا باشا
انا كمان جبت بالكابريس 240 بس كانت 2004 و كان فى شارع الخليج فى الكويت و كنت مخالف السرعة ب 160 كيلو لأن السرعة المتاحة كانت 80 ههههههههههه... بس الحمد لله ماتصورتش
بس الثبات بصراحة مكنش حلو قوى ..... يمكن كنت حاسس بكدة لأن قبلها كان معايا مرسيدس ......
وشكرا ياباشا على تشريفك للموضوع

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!