قديم 14-02-2010, 04:43 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كم أكثر سرعة مشيت عليها؟؟؟

[يا نهار ابيض ... للدرجة دى .. مقاطعة ؟؟ بس 70 يا باشا ده بجد قليل قوى الله يكون فى عون حضرتك... و الحتة بتاعت مطروح دى انا كنت هلبسها الصيف اللى فات لولا ان واحد صاحبى شدد عليا انى لازم امشى 60 فى الحتة دى لأن دايما فى لجنة واقفة فى اخر الحتة دى علشان يسترزقوا ,,, معلهش يا باشا بقى

بيخافو ياسيدى وانا علشان مبوظش الرحلة عليهم بضطر اتمشى لحد مينامو وعملتها فيهم واحنا جايين من اسكندرية فضلت ماشى 70 لحد م نامو كنا وصلنا لبوابة الرسوم فى اسكندرية نامو ساعة ياوالدى وصحيو من النوم بيسالو احنا فين قلت لهم حمدا لله على السلامة احنا داخلين بوابة الرسوم فى اكتوبر النكتة بقى ان المدام زعلت وخاصمتنى يومين لانى استغليت انها نامت وجريت 170 وصالحتها هيا وبنتى ب2 بيتزا من بيتزا كينج مش كان ارخص لى امشى على مهلى ؟؟؟؟؟هههههههههههههه