قديم 13-02-2010, 09:58 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كم أكثر سرعة مشيت عليها؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

ربنا يخليك ياحبيبى انا فعلا من اول م فتح الكونتاكت اذاعة القرآن تشتغل ومبشغلش غيرها بس ده تعود لكن لما لقيت مراتى وبنتى مقاطعيننى ومبيركبوش معايا وبيحصلونى مواصلات ومعظم الوقت فيها لوحدى بحاول وهما معايا جيبش اكتر من الغيار ال3 مراتى بتركب وعينها على عداد السرعة ونبقى بنتكلم فى اى حاجة وساعة ميوصل العداد ل 90 كيلو فى الساعة تفقد النطق لحد مينزل تانى الى 70 وادعيلى اخف من الحكاية دى وهوقللك نكتة هعمل عليها موضوع النهاردة رايح مطروح وسايق طول السكة 170 او 180 والرادار مصورنيش دخلت مطروح الرادار مسكنى سايق بسرعة كاااااااااااااااااام 65 فقط تصور ؟ودفعت 150 جنيه زى الشاطر
يا نهار ابيض ... للدرجة دى .. مقاطعة ؟؟ بس 70 يا باشا ده بجد قليل قوى الله يكون فى عون حضرتك... و الحتة بتاعت مطروح دى انا كنت هلبسها الصيف اللى فات لولا ان واحد صاحبى شدد عليا انى لازم امشى 60 فى الحتة دى لأن دايما فى لجنة واقفة فى اخر الحتة دى علشان يسترزقوا ,,, معلهش يا باشا بقى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lol64 مشاهدة المشاركة

اقصى سرعه 190
نوع العربيه النترا2010
سبب السرعه عاوز اجربها لانى لسه شاريها +انى باحب السرعه (ربنا يشفينى )
المكان على طريق القاهره طابا
المده بالسرعه دى حوالى 2 دقيقه
احساسى انى ماشى على 100 وثبات جميل

نفسى ابطل سجاير وسرعه ادعولى
ربنا يكرمك يا باشا يا رب و يتوب علينا جميعا يا رب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SAbuhashem مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!