قديم 13-02-2010, 09:06 PM
الصورة الرمزية medhat3377
medhat3377 medhat3377 غير متواجد حالياً

medhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to beholdmedhat3377 is a splendid one to behold
افتراضي رد: السرعه و التسارع انا وصلت لاختراع مذهل

bibo-dew مساء الفل متستعجلش كله بميعاد مكتوب و عنصر المفجائه مطلوب و بيدرس فى الدعايه و الاعلان
اما عن الضرر و الناس اللى بضر بعضها ربنا يكفينا الشر اللهم امين يارب يبعد الضرر عنا جميعا انا و انت و السامعين و القارئين يا رب
انا عايزك متخافش و لا تقلق فى النهايه فى حساب عند ربنا فى الدنيا و الاخره
اما بالنسبه للنور و كمان كل اللى انا عامله حيتصور مش حسيب حاجه غير لما اصورها لان فى النهايه كله فى رصيدى عندكم او مما يزيدنى شعبيه عندكم و متشكر على دعواتكم لى وربنا يديكم جميعا و يفرجها عليكم و تحققوا كل ما تتمانوه و ينور عيشتكم يارب العالمين و يسطرها معاكم و معايا يا رب

الاخ عادل سلامه شكرا على هذه الثقه اللى بتزيدنى فرحا و حمد من الله انا سجلت تليفونك عندى و ان شاء الله اتصل بيك قبل التجارب لترها امام عينيك مباشره

corsair والله كلك زوق بجد و متشكر جدا جدا وربنا يكرمك يارب و يباركلك فى صحتك
بجد تنورنى و تزيدنى شرف وجودك عندى

sabuhashem شكرا ليك بس سر الطبخه عندى زاى اى محل مشهور بتروحله تجيب من عنده اى شىء بيعجبك مثلا لو انت من الاسكندريه محلات الفطير ابو مكسرات مليه الدنيا و كل واحد بيحاول يتفوق على التانى بس بصراحه واحد بس بيعمل الفطير ده فى منتهى الروعه بجد هو طيباس فى كامب شيزار على الترام و لو انت من القاهره فممكن تخطف رجلك الى الجيزه المهندسين ميدان لبنان و انت تعرف طعمه ايه روعه بجد

دكتور بولبولان انت دكتور لذيذ و شخصيه ظريفه حقا و بجد نفسى نتلاقى سوى و يا ريت تشرفنى فى الاسكندريه يا اما لو انا نزلت القاهره اجى لغايه عندك بس تبقى سجل تليفونى عندك و انا فى انتظار تليفونك اما حكايه انه راجل الى او انه ستيج فعلا فريق العمل اللى معى بيبذل مجهود رائع

محمد ابيزا اولا النوبيرا 106 حصان عند 5800 لفه و ليست 109 حصان اولا اللى انا شايفه ان المقايس كلها اختلفت بجد و مقدرش اكتب ارقام او اقول اى كلمه الا فى النهايه التجارب لان كل كلمه حقولها حتحسب عليا الكلمه ليها حساب هو مش اى كلام و خلاص كل اللى طالبه هو الصبر شويه الوقت مش بعيد بعد كده حنكتب كل شىء بالارقام ان شاء الله و غير كده كل المشاهدات و الملاحظات وشكرا لك يا محمد على اهتمامك و متابعه الموضوع