قديم 13-02-2010, 05:10 AM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لو كان غبى متبقاش انت اغبى منه

أنا عايش فى المنصورة يا أخى وفى طريق حى الجامعة وقفت على جنب اليمين وقعدت شوية وبعدين قررت أمشى بقى فا زى مانا قلت كنت راكن على اليمين وكنت عايز أخد شمال عشان أخش ملف فاخدت إشارة شمال وشورت بأيدى وبصيت وراية لقيت سواق تاكسى بعيد جدا جدا ورحت واخد الشمال براحة جدا عشان عارف غباء السواقين ببص لاقيت السواق ده جانبى وكان ها يلبس فى الجنب الشمال من عربيتى عشان غبى المفروض كان يهدى شوية عشان أنا كنت خلاص خدت الشارع كله
لا الذكى إبن الذكى عايز يعدى بأى شكل حتى لو كان على حساب عمر الشخص اللى راكب معاه وعمرة وعمرى وعمر كل الناس وللأسف هى دى مشكلتنا ؟مش عايزين نستنى حد ومع ذلك إنه غلطان وكان خلاص هايلبس لولا إنى أدركت الموقف ووقفت بسرعه لأنى كنت واخد المنحنى بشكل هدئ عشان الأشكال الزبالة دى ومع ذلك نزل وأبح وشتم !!